Stew cucc



39 komment
Tádááámmm! Új részleg vagy mifene. Az ötlet tegnap este pattant ki a fejemből, melynek lényege a következő: Barbi tegnap ajánlott egy oldalt, ahol zenekaros pólókat lehet venni és ahogy böngészgettem, láttam, hogy az árak nem olyan borzalmasak. És itt jött be Kris, aki mint tudjuk imádja a zenekaros pólókat és hogy örüljetek, találtam párat ezen a Barbi által ajánlott oldalon is, amit összegyűjtöttem.
De. Itt még nincs vége a dolgoknak. Az jutott eszembe, hogy ugye mindenki szeret vásárolni. Én például ha megyek "beszerzésre" általában mindig meglátok valami olyan darabot ami Kristen-nek is van. Ezért arra gondoltam, hogy mi lenne, ha lenne egy ilyen gyűjtőrészleg, ahol az ilyen cuccokat közzétehetnék, segítve másoknak a vásárlást.

Vázolom konkrétabban mire gondolok: elmentek vásárolni a mittudomén hova, megláttok egy olyan pólót/ruhát/cipőt/kiegészítőt, amit Kris is viselt vagy fotózáson vagy valamelyik filmben vagy reptéren vagy akárhol máshol. Leakasztod a darabot, beviszed próbafülkébe, lefotózod (nem feltétlen magadon), aztán a képet elküldöd nekem város, üzlet-és boltnévvel valamint egy árral (egy kép sem ártana ahol Kris az adott darabot viseli - ha nagyon nem találsz írd le, és megpróbálok én keresni), aztán én kiteszem ide, dátummal ellátva, hogy mikor láttátok, így könnyebb lesz Kristen cuccokat magunkévá tenni :) Nemcsak a bolti cuccok érdekelnek, hanem az online áruházak is, úgy mint Otto, Bon Prix stb. A farmereket és sima egyszerű körömcipőket most hagyjuk, de a nem mindennapi magassarkúk, pólók, pulcsik, felsők, kiegészítők és minden más simán jöhet! Remélem tetszik az ötlet, de ahhoz hogy ez működjön az kell, hogy küldjetek képeket. Ebbe az egy posztba fogom gyűjteni az összes cuccot, oldalra teszek majd ki egy képet, hogy könnyebben idetaláljatok, valamint chat-ben jelezni fogom ha kerül fel valami új.
Kiegészítők alatt a napszemüvegeket, karkötőket, órákat, láncokat értem, cipő fotózásnál pedig azt szeretném kérni, hogy legalább két kép legyen az adott darabról: egy oldalról egy pedig elölről/felülről!
A cuccok pontos beazonosításához ajánlom a fejléc feletti Kstew-fashion linket!
A mail címem: justkstew@gmail.com

Ui.: az usapolo.hu oldalon (ahol a pólókat találtam) van Joan Jett póló is, de Runaways nincsen. Majd írok nekik, hátha tudnának behozni. A fejleményekről majd írok.
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

2010. május 26.
Twilight Promo - Párizs ruha ill. Vanity Fair fotósorozat LBD

Noémi/Freja küldte ezt a két ruhát (ezúton is köszönöm!) amit Pesten a Vörösmarty téri New Yorker-ben talált. A fekete-fehér ruha ugyan inkább zebra mintásnak mondható, mint csíkosnak, de zsebes és tök kényelmesnek látszik :) 'Óccsósé van, most csak 2.990,-
A fekete ruha pedig a híres Vanity Fair-es fotósorozat "kishuga" is lehetne, nagyon édes darab, ára 6.990,-
PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
__________________________________________________________________

2010. április 29.
Fekete karkötők

Krisen régebben elég sokszor hordta ezeket a fekete gumi karkötőket, mind filmben mind pedig magánéletben. Itthoni beszerzésük sem lehetetlenség, a Bijou Brigitte üzletekben egy karika 100 Ft szóval egyáltalán nem vészes az ára. Arról pedig hogy hogyan kell "összekeresztezni" őket, itt találsz egy videót. (köszi Lexi hogy szóltál, nekem teljesen kiment a fejemből)

Photobucket
__________________________________________________________________

2010. április 28.
Twilight promo - München fehér ruha

Dóri küldte a képet (köszi szépen!!), a nyíregyházi New Yorker-ből. Hasonló a 2008-as promo tour során viselt fehér ruhához és az ára is teljesen jó 5990,-

PhotobucketPhotobucket
__________________________________________________________________

2010. április 18.
New Moon-os Bella kockás kabát

A kabátot személyre szabottan készítette a Burkman Brothers nevű cég, de elkészítenek 600 darabot amit most csak interneten keresztül lehet megvásárolni. Az ára 125$ + szállítási díj, nemzetközileg is vállalják a kézbesítést. További részleteket folyamatosan tesznek majd fel a cég twitter profiljára illetve facebook oldalára.
via
__________________________________________________________________

2010. április 17.
Adventureland pólók:
- David Bowie T-Shirt 4990 Ft-ért itt; nem tökéletesen egyező, a felirat a filmben nem volt a pólón
PhotobucketPhotobucket

- Husker Du T-Shirt 4990 Ft-ért itt
PhotobucketPhotobucket

- Lou Reed T-Shirt 4990 Ft-ért itt
PhotobucketPhotobucket

Joy Division póló:
4990 Ft-ért itt
PhotobucketPhotobucket
__________________________________________________________________

39 komment:

Nikki at: 2010. április 17. 21:18 írta...

Ez tök jó ötlet Annie :D ;)

Lina143 at: 2010. április 18. 22:32 írta...

Már be is kebeleztem két rendelést! Remélem nem kell túl sokat várni, mert már most teljesen fel vagyok csigázva =D

Névtelen at: 2010. április 29. 0:03 írta...

Csajok, azért remélem nem akarjátok úgy hordani az együtteses pólókat, hogy azt sem tudjátok kik az előadók, meg nem is szeretitek a számaikat...

Annie at: 2010. április 29. 1:47 írta...

Szerintem nincs azzal semmi gond ha anélkül hordasz együttes pólókat, hogy hallgatnád őket, ha jól tudom nincs ehhez kötve. Az Adventureland-es pólók: a film zenei albumán szerepeltek ezek az együttesek és szerintem mind meghallgattuk azokat a számokat így azért van egy kis fogalmunk arról, hogy kik is a pólón szereplő énekesek/együttesek.
Egyébként meg szerintem nyilvánvaló hogyha nem szeretem pl. Madonna-t akkor nem fogok olyan pólót felvenni amin ő van rajta.

Lexi at: 2010. április 29. 20:56 írta...

Annie a fekete karkötőt nem teszed fel?
Azt ami pl. a Hők hálójában volt Krsitenen.
Ha kell küldök róla képet

Lina143 at: 2010. április 29. 21:47 írta...

Lou Reed az egyik kedvencem >.< Imádom! David Bowie- ról pedig már ne is beszéljünk... Totál favorit ^^

Inezcica at: 2010. április 30. 18:39 írta...

Sziasztok!

Hol lehetne olyan karkötőt beszerezni?
Ha vki tudja megírná?
Köszönöm!!

Annie at: 2010. április 30. 18:48 írta...

Inez ahogy írtam a Bijou Brigitte boltokban lehet venni Pesten, van az arénában, árkádban de szerintem a westendben is.

Inezcica at: 2010. április 30. 19:24 írta...

Köszi, bocsi nem vettem észre!:)

Lexi at: 2010. április 30. 20:30 írta...

Szivesen, máskor is. Amugy egy időbe nem lehetett kapni sehol se, de tegnap vettem a Westendben szal ott tuti van.
Amugy Bella vagyok csak új néven.

Névtelen at: 2010. május 3. 20:14 írta...

Nem, nincs ahhoz kötve... Csak szerintem eléggé álszent dolog olyan dolgot magadra venni, ami nem te vagy... Csak azért, hogy ezzel úgy nézz ki, mint valaki, aki tényleg szereti ezt a dolgot...
Én pl imádom Joy division-t! És kb fél éve találkoztam egy lánnyal, aki Joy division polót hordott.. Kérdeztem tőle, hogy "Nahááát, Te is szereted? Sajnos nem sokan ismerik!" Mire a válasz: Nem, nem ismerem, de Kristen Stewart is ilyet hord... Számomra elég bántó volt, hogy még csak nem is ismerte az előadót... :( Mondjuk lehet csak én vagyok ilyen hülye...
És én amúgy sem preferálom az utánozást...
Egyszer Kristen is nyilatkozta, hogy ijesztő látni ezeket a "klónokat"...
Ha valaki szereti az előadókat, azzal semmi bajom... De csak azért hordani 0 ismeretséggel valamit, mert azt ő is hordja... :S Szerintem a banda rajongói számára elég sértő... :(

Annie at: 2010. május 3. 20:27 írta...

Én senkit sem bátorítok arra, hogy tetőtől talpig utánozza le Kristen-t de ha egyszer van egy jó felsője,ruhája ami nekem is tetszik miért ne vegyem fel? Több száz másik ember hordja nap mint ugyanazokat a cuccokat, amiket akár Kris is, hiszen a ruhatára mint látható elég hétköznapi. És ők nem feltétlen azért hordják, mert Kristen is ezt viselte. A zenekaros pólókra pedig már kifejtettem a véleményem: én olyat úgysem hordok amit nem szeretek de pl van olyan akinek meg csak megtetszik a póló mintája és fogalmuk nincs róla ki az aki rajta van, nekem azzal sincs gondom. Ha nagyanyám felveszi a Kings of Leon pólómat csak mert mondjuk megtetszik neki, de nem ismeri a bandát az is álszentség?

Névtelen at: 2010. május 3. 22:56 írta...

Én sem ezt írtam! :) De az az eset pl nekem rosszul esett... :) És, ha valakinek tényleg nagyon megtetszik egy polo az is okés... És, ha ismeri az előadot az is... De az, hogy csak azért, mert KStew is azt viseli... És tényleg tetőtől talpig a saját egyéniségét elveszítve az nekem picit durva... És sajnos egy csomo ilyen csajt látok... És ilyenkor nem az jut eszembe, hogy milyen jó fej lehet... :( Hanem, hogy nem képes felvállalni magát... Szóval mértékkel persze, hogy nem gond... És nem Te bátorítod őket... Amúgy is jó ötlet volt ez a Kstew cucc... Egy rajongói oldalon kell is... :) De az eddig leírtakat tartom...

Névtelen at: 2010. május 3. 23:08 írta...

Remélem az érződött, hogy nem rossz indulatból írtam... De ez a véleményem... Azok a lányok, akik a személyiségüket elveszítve teljesen úgy öltözködnek, mint Kristen... Szerintem az tényleg durva... Mert pl képzeld el, hogy egy csaj úgy mászkálna "imádom kristen Stewart-ot"-os polóban, hogy azt sem tudja ki az... :S Lehet neked sem tetszene... Ha valakinek nagyon megtetszik egy polo, az más kategória... És az is, ha valaki szereti azt az együttest... :) attól függetlenül jó ötletnek tartom ezt a Kstew cuccot kigyűjtést, mert nyilván egy rajongói oldalról beszélünk...

Annie at: 2010. május 3. 23:11 írta...

Persze, az tényleg helytelen ha valaki feladja a saját egyéniségét, hogy másokat utánozzon azzal viszont semmi baj sincs ha egy bizonyos embert inspirációnak tekintesz pl az öltözködés terén. Nem vettem rossz néven amit írtál, ezt is rendben meg lehet beszélni, véleményeket kifejteni róla :)

Ronnie at: 2010. május 9. 16:49 írta...

Sziasztok! Csak egy jótanács: a Bijou Brigitte-s karkötővel vigyázzatok, a második napon majdnem elszakadt, de megragasztottam pillanatragasztóval xD. Jó ötlet ez a Stew cucc!

Névtelen at: 2010. május 14. 9:40 írta...

Sziasztok! A gumi karkötőkről, olvastam az egyik újságban h ezt külföldön "szex karkötőnek" hívják. Nem tudom Magyarországon mennyire jelent ez valamit, mert csak utánozzuk az amerikaiakat, és szerintem mindenki meglepődne, hogyha egy fiú lehúzná róla a karkötőt, és követelné, hogy csókold meg... elég furcsa, de a karkötő mondjuk nekem nagyon tetszik :D már rég kerestem :) bár nem hiszem, hogy valaki is ilyet tenne Magyarországon..

Névtelen at: 2010. május 14. 9:41 írta...

Am. ezt nem azért írtam h mindenkit elrettenset a karkötőtől, csak szerintem jó, ha tudjuk mit hordunk :D

Annie at: 2010. május 14. 11:11 írta...

Ez a "szex-karkötő" téma kb annyit ér, minthogy aki a bal fülében (vagy mittudomén hol) hordja a fülbevalóját az meleg - pasiknál, aki meg a hüvelykujján a gyűrűjét az meg leszbikus - lányoknál :) Nálunk ez a szex-karkötő téma egyáltalán nem él, kint is csak kb 3 napig volt szóval senkinek sem kell attól tartania h ha külföldön megjelenik a karkötővel a karján, máris hurcolják befelé egy bokorba :)

snoopy at: 2010. július 4. 22:53 írta...

helló! amúgy a tesz-vesz-en meg vaterán is van egy csomó ilyen dolog. igaz inkább alkonyattal kapcsolatos, de pl ilyen gumi karkötőt is lehet kapni ha esetleg vki nem talál sehol. érdemes körül nézni :)

Névtelen at: 2010. december 15. 21:54 írta...

szerintetek ha lehet akkor hol lehet ilyen ruhákat venni/rendelni a neten egy Bella hordott ing.... :)

Serpil98 at: 2023. szeptember 27. 7:06 írta...

Antalya
Trabzon
Niğde
Maraş
Antep
NS8

Zafer1 at: 2023. szeptember 27. 7:35 írta...

Muğla
Bitlis
Karaman
F0LXXW

Rıfat12 at: 2023. szeptember 27. 7:50 írta...

Isparta
Tunceli
Yozgat
Çorum
Konya
3EQ

Erdem4 at: 2023. szeptember 27. 8:31 írta...

Ağrı
Diyarbakır
Bolu
Elazığ
Siirt
104U

Sakıp16 at: 2023. szeptember 27. 8:35 írta...

Bursa
Kırşehir
Muş
Mersin
Çanakkale
DYB

14 at: 2023. szeptember 27. 8:40 írta...

Burdur
Giresun
Sakarya
Artvin
Mardin
ABXT

Faruk10 at: 2023. szeptember 27. 9:16 írta...

Samsun
Nevşehir
Van
Bartın
Edirne
QHD2G

Veysi3 at: 2023. szeptember 27. 9:32 írta...

Aksaray
Aydın
Kütahya
Rize
Bingöl
XPWCLZ

Barış2 at: 2023. szeptember 27. 9:37 írta...

İstanbul
Sivas
Kırıkkale
Zonguldak
Iğdır
1Jİ1J

Efkan6 at: 2023. szeptember 27. 9:38 írta...

Uşak
Ankara
Adıyaman
Hatay
Şırnak
QKNGB

Yıldız at: 2023. október 5. 14:59 írta...

elazığ
erzincan
bayburt
tunceli
sakarya
67K

Gregg99 at: 2023. október 8. 14:25 írta...

whatsapp görüntülü show
ücretli.show
F0E

497D6ThomasD93D0 at: 2023. november 9. 6:58 írta...

68E42
Antalya Parça Eşya Taşıma
Kalıcı Makyaj
Karapürçek Fayans Ustası
Kırşehir Lojistik
Şırnak Parça Eşya Taşıma
Manisa Şehirler Arası Nakliyat
Elazığ Lojistik
Çankaya Boya Ustası
Eskişehir Parça Eşya Taşıma

74313DanaCFE92 at: 2023. november 10. 2:45 írta...

3060D
Ünye Parke Ustası
İstanbul Şehir İçi Nakliyat
Aydın Evden Eve Nakliyat
İstanbul Lojistik
Nevşehir Parça Eşya Taşıma
Ordu Şehirler Arası Nakliyat
Ordu Lojistik
Amasya Şehir İçi Nakliyat
Tokat Evden Eve Nakliyat

66AF6EricAAD22 at: 2023. november 11. 2:09 írta...

C5BE6
Iğdır Parça Eşya Taşıma
Niğde Şehirler Arası Nakliyat
Keçiören Fayans Ustası
Sinop Evden Eve Nakliyat
Aydın Evden Eve Nakliyat
İzmir Evden Eve Nakliyat
Keep Coin Hangi Borsada
Isparta Parça Eşya Taşıma
Şırnak Parça Eşya Taşıma

99159Courtney23C9F at: 2023. december 3. 20:20 írta...

EDFED
referans

22068Silas19D82 at: 2024. január 19. 2:52 írta...

6ED83
Sohbet
Referans Kimliği Nedir
Threads Beğeni Satın Al
Shinja Coin Hangi Borsada
Tumblr Beğeni Satın Al
Binance Referans Kodu
Bitcoin Nasıl Kazılır
Pitbull Coin Hangi Borsada
Binance Hesap Açma

04EBAMelvin3B6BE at: 2024. február 3. 21:26 írta...

8B735
uwu lend
yearn
arculus
metamask
bitbox
ellipal
ledger desktop
uniswap
eigenlayer

Megjegyzés küldése

newer post older post